Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Με βιβλιο-παιχνίδια για το Kinect συμμετέχει η Ελλάδα στο Imagine Cup 2013

Με βιβλιο-παιχνίδια για το Kinect συμμετέχει η Ελλάδα στο Imagine Cup 2013

Εφαρμογές που υπηρετούν την «κοινωνική ευαισθησία» στην εκπαίδευση ή στην υγειονομική περίθαλψη και εφαρμογές για «καταναλωτές», που μπορεί να εισάγουν κάτι καινούριο στα κοινωνικά δίκτυα, στις online αγορές ή στην έρευνα κλήθηκαν να επιδείξουν Έλληνες φοιτητές στο διαγωνισμό καινοτομίας της Microsoft. Την Ελλάδα θα εκπροσωπήσει η ομάδα από το πανεπιστήμιο Πειραιά, η Γεωργία Καλύβα, ο Γιώργος Μανωλτζάς, ο Μιχάλης Νικολαΐδης και ο Κώστας Ντόκος με μέντορα τον Συμεών Ρετάλη, αναπληρωτή καθηγητή στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο.

Εφαρμογές που υπηρετούν την «κοινωνική ευαισθησία» στην εκπαίδευση ή στην υγειονομική περίθαλψη και εφαρμογές για «καταναλωτές», που μπορεί να εισάγουν κάτι καινούριο στα κοινωνικά δίκτυα, στις online αγορές ή στην έρευνα κλήθηκαν να επιδείξουν Έλληνες φοιτητές στο διαγωνισμό καινοτομίας της Microsoft. Την Ελλάδα θα εκπροσωπήσει η ομάδα από το πανεπιστήμιο Πειραιά, η Γεωργία Καλύβα, ο Γιώργος Μανωλτζάς, ο Μιχάλης Νικολαΐδης και ο Κώστας Ντόκος με μέντορα τον Συμεών Ρετάλη αναπληρωτή καθηγητή στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο.
Το project Kinemat συνδυάζει τα εικονογραφημένα εκπαιδευτικά βιβλία που στοχεύουν στο να βοηθήσουν τα παιδιά μικρής ηλικίας (4-6 χρονών) να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τις παιγνιώδεις δραστηριότητες των παιδιών με αντικείμενα όπως κύβους, τουβλάκια lego, κλπ.

Δείτε την παρουσίαση της εφαρμογής Kinemat:

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η ομάδα Kinemat δημιουργεί διαδραστικά αφηγηματικά εκπαιδευτικά βιβλιο-παιχνίδια για παιδιά μικρής ηλικίας (4-6 χρονών) με φυσική αλληλεπίδραση χάρη στην κάμερα Kinect (για Windows) της Microsoft και με τη χρήση αντικειμένων.

  • Τα παιδιά διαβάζουν ένα διαδραστικό βιβλίο και καλούνται να ξετυλίξουν το νήμα της ιστορίας παίζοντας ατομικές και συνεργατικές δραστηριότητες είτε με τα χέρια και το σώμα είτε αξιοποιώντας αντικείμενα.

Σε ένα τέτοιο τεχνολογικά υποστηριζόμενα εκπαιδευτικό περιβάλλον η ομάδα Kinemat επιδιώκει να ωθήσει τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο και να εμπλουτίσει την εκπαιδευτική διαδικασία με διασκεδαστικές, βιωματικές και συνάμα μαθησιακά αποτελεσματικές δραστηριότητες μέσω τεχνολογιών φυσικής αλληλεπίδρασης και επαυξημένης πραγματικότητας.

O Κώστας Ντόκος, μέλος της ομάδας Kinemat, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Δουλέψαμε εξαρχής πολύ σκληρά έχοντας πιστέψει στην ιδέα μας και τη δυναμική της. Απώτερος στόχος μας είναι να μπορέσουμε να προσφέρουμε σε καθέναν που θα χρησιμοποιήσει το Kinemat, την εφαρμογή μας, μια πλούσια διαδραστική εμπειρία στο χώρο του παιδικού βιβλίου, που διευκολύνει την εκπαίδευση προσδίδοντας στοιχεία ψυχαγωγικά, αλλά επιτρέπει και σε κάθε «σύγχρονο παραμυθά» να πραγματοποιήσει τις ιδέες και τα όνειρά του.»

Η ομάδα Kinemat θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στους παγκόσμιους τελικούς στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας (8 έως 11 Ιουλίου 2013). Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό είχαν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις προτάσεις τους σε δύο διαφορετικές κατηγορίες, World Citizenship και Innovation. Στην κατηγορία World Citizenship, νικητές ήταν οι:
1η θέση: Ομάδα Kinemat με το project Kinemat
2η θέση: Ομάδα 4sense με το project easyLexia
3η θέση: Ομάδα Quarinos με το project S.A.V.E.

Στην κατηγορία Innovation, νικητές ήταν οι:
1η θέση: Ομάδα Majestic με το project Museo
2η θέση: Ομάδα Vageli με το project SCAINET
3η θέση: Ομάδα Pythais με το project TubeR

Τα project των φοιτητών αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή, η οποία απαρτιζόταν από τους Ελένη Ραχανιώτου (Διευθύντρια Τεχνολογίας της Microsoft Ελλάς), Φώτη Δραγανίδη (Γενικός Διευθυντής του Κέντρου Καινοτομίας και Διευθυντής Ακαδημαϊκού Τομέα της Microsoft Ελλάς), Λεόντιο Χατζηλεοντιάδη (Αναπληρωτής Καθηγητής, τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, ΑΠΘ), Γιάννη Βλαχογιάννη (Ιδρυτής Bugsense), Γιώργο Κασσελάκη (Partner, Openfund), Λουκά Πιλίτση (Fund Manager, PJ Tech Catalyst Fund) και Παναγιώτη Μαρκίδη (Δημοσιογράφος, Εφημερίδα Πρώτο Θέμα).

Διαβάστε περισσότερα για το Imagine Cup στο tech.in.gr:

Σχετικά με το Kinect

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024